Jubileum

De Stichting OGO bestaat 25-jaar en daar willen we samen met onze partners, donateurs, Oost-Europeese vrienden, u en overige belangstellenden aandacht aan geven.

Jubileumdag en Jubileumproject

Hieronder vindt u uitgebreide informatie over de jubileumdag die we hebben georganiseerd, echter naast een jubileumdag hebben we ook een jubileumproject. Graag verwijzen we u naar de het jubileumproject. Door op de onderstaand afbeelding te klikken komt u op de pagina terecht waar u meer informatie vindt over dit project.

Middagprogramma

Voor onze genodigden hebben we een middagprogramma met een minisymposium rondom het thema:Samen werken aan Christelijk Onderwijs in Oost-Europa.

Let op: In tegenstelling tot wat op de uitnodiging staat, kunt u zich voor het minisymposium nog opgeven tot 17 mei .

Naast onze,  speciaal voor deze middag uitgenodigde gasten, heten we, zolang er plaats is, ook andere onderwijsgevenden van harte welkom. Het programma voor deze middag kunt u lezen door hier te klikken.

Avond programma

Hieronder de uitnodiging voor het avond programma op bij leven en welzijn 25 mei 2019.

Klik op de afbeelding om de uitnodiging te openen!

Wilt u meer informatie, mail dan naar N.J.Teerds@stichting-ogo.nl